jpekker

“Mijn beeld van de 21ste eeuw is te zien in #MOTI! Fotolink”

Ik kreeg vanochtend mail van de afdeling Marketing & Communicatie van het MOTI. Of ik via sociale media ‘wereldkundig’ wil maken dat mijn beeldkeuze is opgenomen in de tentoonstelling Rollercoaster. “Omdat we ons voor kunnen stellen dat je graag online je beeldkeuze deelt met volgers, vrienden of vreemden hebben we een pakketje samengesteld met voorbeeldteksten en jouw beeldkeuze in de zalen van MOTI. Daarbij hebben we wat gegevens bij elkaar gezet die wellicht van pas komen. Denk daarbij bijvoorbeeld aan de hashtag van ons museum. We hopen dat jullie even trots zijn als wij op deze tentoonstellingen jullie daar uiting aan willen geven.”

Voorbeelden voor Twitter:
Mijn beeld van de 21ste eeuw is te zien in #MOTI! Fotolink

Zie hier mijn beeld van de 21ste eeuw voor #Rollercoaster in #MOTI: Fotolink
#MOTI
@MOTI_museum
#Rollercoaster

Voorbeelden voor Facebook:
Ik heb ook mijn beeld van de 21ste eeuw aangeleverd voor Rollercoaster in @MOTI! Foto
Zo ziet mijn beeld van de 21ste eeuw er uit in @MOTI Foto